این مدت تو توییتر و کلا فضای مجازی زیاد در مورد خودکشی صحبت شد. خصوصا در مورد قرص برنج. من هم دیدم بد نیست یک خاطره در زمینه‌ی قرص برنج اینجا بنویسم.

ولی قبل از گفتن اون خاطره تلخ بهتره یک توضیح مختصر راجع‌به قرص برنج بدم. قرص برنج یک قرصه که ساخته شده برای خراب نشدن برنج و جلوگیری از فاسد شدنش ولی به دلیل فرمول شیمیاییش به شدت خطرناکه به طوریکه اساتید مسمومیت اعتقاد دارند اگر تاریخ انقضای قرص رد نشده باشه یه جورایی غیرممکنه طرف نجات پیدا کنه. و البته درمان‌های توصیه شده هم تقریبا بی‌تاثیره. یادم میاد استاد خودمون میگفت در طی سالهای کاریم فقط یک مورد دیدم جون سالم به در برد اون هم به این خاطر بود که قرص رو در آب حل کرده بود و خورده بود و گویا گازهای سمیش خارج شده بوده.

بله. و اما یادمه یک بار اورژانس شیفت بودیم و یک پسر جوون رو آوردن با مسمومیت با قرص برنج. حالش تقریبا خوب بود و میگفت شوهر خواهرم با خواهرم دعواشون شده و من رفتم طرفداری خواهرم و شوهرش یک سیلی بهم زده. من هم خیلی فشار بهم اومده و رفتم قرص خوردم. تقریبا خودش نمیدونست چه غلطی کرده! ساعت از نصفه شب گذشته بود و پسره فکر میکرد قسر دررفته. ما هم البته دست به دعا بودیم که واقعا این مریض ما هم بشه یک معجزه. ولی خب متاسفانه چند دقیقه بعد از اینکه پسره گفت : خانم دکتر یعنی دیگه نمیمیرم؟ ورق برگشت . مانیتور قلبی مریض نشونه های بد رو نشون داد و در طی چند دقیقه مریض از دست رفت.

واقعا تاثر برانگیز بود...

خلاصه اینکه دوستان خودکشی هم میخواین بکنین همون ده تا آلپرازولام بهتره. یک شستشو میدن میره پی کارش:)) نه شوخی کردم. خدایی مسخره بازی درنیارین شاید زود کسی نبردتون بیمارستان و با همون آلپرازولام هم مردین. ولی انصافا با قرص برنج شوخی نکنین اصلا شوخی سرش نمیشه.

دیگه اگر واقعا قصدشو دارین یک سرنگ KCL وریدی بزنین در ثانیه برین اون دنیا! وقت پشیمونی هم نمیده :))

هرچی سعی میکنم آموزنده بشه نمیدونم چرا آخرش بدآموزی پیدا میکنه!

اقا خودکشی نکنین دیگه ! مرسی اَه !