ما تو خونمون دو مدل دکترا داریم.

یک مدل دکترای با کلاس داریم که هر موقع مراد (الان نسرین ، شباهنگ یا دردانه! میاد میگه به مراد من چیکار دارین؟ آقا مراد از مراد ، مراد شما نیست :دی) این مدل دکترا است ، مستر و خواهر و برادرش ادعا دارند که فقط اونا دکتر اند. ما هم مترسک سر جالیزیم!

علت رو هم که جویا میشی میگن فقط phd دکتره! پزشک عمومی بره کشکش رو بسابه بابا! در حد کارشناسی ارشد بیشتر نیستی تو!

بعد یک مدل دکترا هم داریم که گلاب به روتون ، روی من به دیوار ، دکترایِ پی و پی و عوق ه ! هر‌موقع کسی از فک و فامیلشون یا دوست و آشناشون مبتلا میشن ، مستر در حالیکه گوشی رو دستش گرفته منو صدا میکنه و میگه : فلانی اسهال شده چیکار کنه؟ فلانی سر‌درد داره اون یکی بچه اش بی حاله اون یکی دیگه سه بار بالا آورده! بعد هم که نهایتا من کلافه میشم میگم آقا به من چه؟ بر میگرده میگه: پس به من ربط داره؟ نا سلامتی تو دکتری ها !!!

:|

خدایا خودت راه راست رو به سمت این شوهر‌ها کج بفرما ! اینا قوم اصلاح ناپذیرند !

 

+ بهتون برخورد؟؟ :دی آقا بلانسبت شما دوست عزیز :دی